Kategórie      

FAQ - Často kladené otázky

Úvod InfoFAQ - Často kladené otázky

1. Kde nájdem doklad o kúpe?

Doklad o kúpe nájdete vo formáte PDF v e-maile s predmetom "Ďakujeme za dôveru. Faktúru za nákup nájdete v prílohe." odoslaný z adresy emobilshop@emobilshop.sk. Šetríme životné prostredie, preto doklad o kúpe v papierovej forme s tovarom nezasielame.

 

2. Ako zistím, či je tovar na sklade?

Skladová dostupnosť je uvedená pri každom produkte. 99% produkov je fyzicky skladom a odoslanie je v deň vytovrenia objednávky. Doručenie nasledujúci pracovný deň po odoslaní.

 

3. Koľko trvá doručenie objednávky?

Doba doručenia objednávky závisí od dostupnosti tovaru. Ak je skladom, tak doručenie je nasleudujúci pracovný deň. Osobný odber možný ihneď po vytvorení objednávky.

 

4. Ako reklamovať ?

Tovar musí byť riadne zabezpečené a zabalené v prepravnej škatuli tak, aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu. V prípade jeho poškodenia počas prepravy, nenesie spoločnosť LALIM s.r.o emobilshop žiandu zodpovednosť za takéto poškodenie.

V prípade, ak reklamovaný tovar nebude v súlade s niektorým bodom reklamačného poriadku, bude reklamácia zamietnutá a zaslaná späť odosielateľovi poštou, na náklady kupujúceho. Poplatok za poštovné a balné je v takomto prípade vo výške 5€ s DPH. Reklamácia bude zaslaná na dobierku.

 

5. Aký rozdiel je medzi balením BLISTER a BULK?

  • BLISTER

            Maloobchodné retailové balenie – značkový tovar zabalený v peknom originálnom balení / krabičke.

  • BULK
    Ekonomické balenie - tovar zabalený v bublinkavej fólii alebo v igelitovom vrecúšku.

6. Akcie poštovné zadarmo, 2+1 zadarmo a 3+1 zadarmo

Objednávky spracuvávame v poradí ako prišli do nášho systému. Sumu pri využití akcií upravujeme až po vytvorení objednávky. Suma je znížená a následne tovar odoslaný.

 

Kde nás nájdete

Kálov 11

010 01 Žilina


pondelok - piatok 

8:30 – 16:00

+421 910 900 896

emobilshop@emobilshop.sk



Platobné metódy