Kategórie      

Opravy a servis

Úvod Opravy a servis

Apple Is Locking iPhone Batteries to Discourage Repair | iFixit News

 

 

 

Chcete opraviť svoj poškodený telefón?

Oprava Vášho zariadenia je po dôkladnej analýze a konzultácii realizovaná servisným oddelením s dôrazom na čo najvyššiu kvalitu realizovanej opravy k Vašej spokojnosti.
Naše servisné oddelenie sa v každom prípade bude snažiť opraviť Vaše zariadenie podľa Vašej požiadavky, prípadne prediskutovať jednotlivé kroky poskytnutím relevantných údajov spojených s opravou, tak aby bola cena realizovanej opravy úmerná v pomere ceny samotného zariadenia a oprava by sa vám oplatila....
 
Ak hľadáte servis pre svoj mobil, tak neváhajte a navštívte nás na pobočke v Žiline.
 
Opravíme vaše zariadenie do 24 hodín od prijatia.
 
 
 

Vaše zariadenie je v bezpečných rukách

Naším poslaním je byť ideálnym partnerom, ktorý vie veci riešiť podľa predstáv Vás, našich klientov. Pri akomkoľvek kontakte so zákazníkom samozrejme dbáme na Vaše súkromie.

Všetky informácie a dáta súvisiace so servisnou zákazkou sú úplne dôverné a je s nimi nakladané v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov. V prípade akýchkoľvek doplňujúcich otázok nás neváhajte kontaktovať. 

 

Spracovanie osobných údajov (stiahnuť TU)

 

 

Servisné úkony:

- výmena displeja

- výmena batérie

- oprava nabíjania

- výmena zadného krytu

- výmena sklíčka zadnej kamery

- výmena mikrofónu

- výmena prednej kamery

- výmena proximity senzora

- výmena reproduktora

- výmena zadnej kamery

- oprava tlačidiel hlasitosti

- oprava tlačidiel zapínania

- oprava vibrovania

- oprava wifi a bluetooth

- utopenie telefónu, resp. poškodenie tekutinou

- prehratie software a záloha dát

- čistenie a prípadná výmena slúchadla

- oprava Face ID

- poškodenie SIM

 

 V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte telefonicky 0951 545 392 alebo emailom emobilshop@emobilshop.sk

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

 

Odoslanie zariadenia cez Packetu


Zariadenie, ktoré chcete opraviť zabalíte
Vyberete si najbližšie výdajné miesto Packeta vo vašom okolí. Tu je zoznam a mapa všetkých pobočiek

 

 

Na prepážke vo výdajnom mieste zadáte kód "96092493". Balík odovzdáte a dostanete potvrdenie o jeho prijatí. Nič neplatíte, poštovné uhradíme za vás.

 

Po oprave vám bude zariadenie odoslané poistenou zásielkou kuriérom na vami zadanú adresu, ktorú uvediete vo formulári.

 

- diagnostikujeme 
- stanovíme cenu
- kontaktujeme Vás
- opravíme
- expedujeme späť k Vám/vydáme osobne

  

 

 

 

 

 

Ďalšie naše servisné úkony nájdete TU

 

 

Cenník

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kompletný cenník nájdete TU 

 

Cena je uvedená iba za servisný úkon, t.j. bez náhradného dielu. Cenu náhradného dielu nájdete v e-shope.


Cena za servisný úkon je uvedená s DPH.

 

 

Spracovanie osobných údajov (stiahnuť TU)

Servisné podmienky (stiahnuť TU)

Servis
Detailný popis stavu a závady zariadenia (čím konkrétnejší bude, tým lepšie a rýchlejšie dokážeme identifikovať problém a opraviť vaše zariadenie)
(krabica, nabíjačka, kábel, kryt,...)
Spôsob doručenia
Doba opravy závisí od závažnosti poškodenia. Diagnostika zariadenia je do 24h, následne budete informovaný o ďalšom postupe a nacenení opravy. Po schávalení bude zariadenie opravené, následne otestované a odoslané späť k vám.
Na vami zvolenú adresu bude odoslané opravené zariadenie
Nevyhnutné otestovanie
V prípade, ak odmietam všetky 3 predošlé alternatívy, tak som si plne vedomá/ý že strácam záruku/garanciu na servisnú prácu (90 dní) Servisné stredisko nebude mať možnosť plnohodnotne otestovať zariadenie po oprave a z toho dôvodu nedokáže poskytnúť štandardnú záruku (90 dní na prácu servisného technika). Zákazník dostane záruku 24 mesiacov len na diel. Pri prípadnej reklamácii budeme postupovať ako pri reklamácii náhradných dielov
Tu môžete vložiť fotky (nepovinné) (max. 3000 kB)
Súhlasím
Súhlasím
antiSpam [nový kód]